Kommer jag att överleva dagen?

2009-03-13 @ 17:55:18
Fan, så är det fredag den13de! Jäkla skit! Jag har haft en sådan otur den senaste veckan, har bland annat lyckats spilla varmt kaffe och te över båda händerna. Så kul har det vart. Men jag vet dock inte om jag faktiskt har rättighet att kalla det för otur, utan jag har väl helt enkelt gått och blivit extremt klumpig. Man har alltid vart lite klumpig men nu har det gått över gränsen. Tur är att jag än så länge (peppar peppar) inte råkat ut för något idag, men det kommer väl det med. Vi får helt enkelt vänta och se...
Annars har det inte hänt så mycket spännande faktiskt. Har hunnit med och träffat Malin en snabbis, det var ett tag sen. Så det var kul.
I morron blir det en hel dag med mamma med, hur ska jag överleva dagen? Det blir alltid småtjaffs och irritation, förhoppningsvis slipper vi det i morron.Lelle kommer efter maten och kollar på Melodifestivalen med oss och efter det blir det film mys. En förbaskat lugn helg!
Lugna helger kanske behövs med? Eller?!
Känns som att det alltid blir lungt, även om vi var ute förra helgen också , men i alla fall. Förut hängde man ju alltid med stora gänget och var ute i stan och festade och hade kul. Men det blir inte mycket av sånt nu för tiden. Mycket är för att det är så kallt ute och man orkar inte vänta på nattbussen när man vill hem fort och hoppa i säng.
Blir bättre till sommarn tror jag. Energi från solen, då spelar det ingen roll vart man går bara det är med rätt sällskap, eller trevligt sällskap kanske man ska säga...

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0