Still tired!

2009-03-22 @ 16:18:20
Nu är äntligen mamma hemma.Städningen hjälpte dock inte , iaf inte när det är lerigt ute och man har hund. Det blev ju tass avtryck så fort han gick utanför dörren. Jag menar när han kom igen då alltså. Så har torkat golvet tre ggr nu sen gav jag upp. Nu skiter jag i det!
Usch vad jag börjar bli trött, det kommer nu i efterhand. Mår skit om jag inte sover ordentligt. 3 timmar är inte mycket vila. I alla fall inte för mig , jag behöver min sömn.
Och fint väder blev det ju inte idag, så någon promenad med Linda blev det inte heller. Tråkigt tråkigt tråkigt! Får hoppas att det blir bättre i morron så kanske man kan bjuda över någon på fika och sitta i solen och mysa. Jag håller tummarna för det.
Nej nu är det nog dags att sätta fart här igen innan man somnar sittandes. 

Later! 

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0