Sovt bort halva dagen...

2009-03-15 @ 13:12:55
Oj oj oj , vad jag har sovit länge idag! Det är ju inte riktigt klokt igentligen... Vaknade nyss i princip faktiskt.
Hur som så var dagen igår helt okej , förutom ett antal små missar. Men idag är allt som vanligt igen, kanske måste göra lite damagecontrol. Men det får bli när han har slutat för idag, ingen lust att ringa och störa nu!
Det var ju melodifestivalen igår med mamma och Lelle. Men det var ju helt fel som vann i min mening, hur sjutton gick det till?! Alcazar var ju helt klart bäst igår, vi satt och ringde som tokar här hemma men nej, inte ens det hjälpte!! Gud vad irriterade vi var när det var klart. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad som hände!
När vi hade gnällt klart om tävlingen och vart ute med lilla hunden min, satte vi oss och kollade på film. Det vart riktigt mysigt igår....
Lite sent bara, jag som inte är van att vara uppe så länge längre.Därav blev det till att sova bort halva dagen idag istället.
Och nu till något helt annat, Jag har äntligen börjat ta tag i vad jag faktiskt vill göra i mitt liv. Det återkommer alltid till samma sak med, så nu är det till att ringa banker och ringa runt till lite olika skolor samt försöka få reda på vilken som passar mig bäst. Vilket som så ska jag jag jobba med mitt drömyrke!
Jag är verkligen överlycklig idag!
Håll tummarna allihopa nu så allt fixar sig!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0