Sår i pallet...

2009-03-15 @ 18:20:37
Nu när jag ändå är igång och sitter här kan jag ju alltid lägga till ett inlägg...
Min käre fader har äntligen kommit hem igen, skönt kan jag tala om för er!
Även om jag kanske bara sagt typ två ord till honom, han hann i alla fall visa mig vad han hade lyckats med. Slå i huvudet , smidigt pappa. Så han har äckligt jäkla sår mitt i pallet. Eller lite på sniskan sitter det men i alla fall. Smidigt , smidigt , smidigt pappa.. Att han lyckas. Kanske där min klumpighet kommer ifrån? Kan vara så..
Jag måste komma ihåg att diskutera min lilla sitution med dom båda med.Lite hjålp på traven behöver jag, jag som aldrig brukar ta mig tid för att ringa och ha mig. Sen kanske min dröm går i uppfyllelse (stavas det så? Ser ju jätte skumt ut, ni förstår vad jag menar) inom en kort framtid.
I can't wait!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0