Så det kan gå...

2009-03-21 @ 13:50:03
God morgon eller god förmiddag kanske man säger ? Eller bara rent av hallå!
Gårdagens bravader blev väl inte riktigt som tänkt, eller förhoppningarna var väl kanske lite för höga.Men hur som helst var det väldigt trevligt! Vi började kvällen hemma hos Jessica i hennes nya lägenhet, där vi satt runt köksbordet och fjantade oss till en massa rolig music. Sedan bar det av till krogen.Där vi möttes upp av våra andra polare. Ena snubben kom precis hem från Lanzarote, han klev av planet och satte sig i bilen och åkte direkt till oss. Var riktigt kul att träffa dom igen, det verkar som att nu börjar det bli sommar då börjar vi umgås igen haha. Sommarpolarna eller ...
Det var väl inte sånt jätte drag igår men det var riktigt kul ändå.
Synd att alla drog så tidigt bara, inte för att vi stannade så länge efter det.
Jag har haft en jäkla låt i huvudet i evigheter nu och jag kom inte på hur den gick , bara det lilla i början av låten kom jag ihåg. Så jag var ju tvungen att gå fram och fråga snällt om dom inte kan spela låten där början går så här " shebelabela le le ... och så vidare" haha. Dum känner man sig så här i efterhand men det var kul då.


Det var alltså denna låt..
Ikväll blir det att gå hem till Ella med lilla vovven. Ska bli kul.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0