Mysdag

2009-03-14 @ 13:39:39
Det ska bli riktigt mysigt ikväll med chips , cola och melodifestivalen(tro det eller ej). Lelle kommer som sagt över senare idag , och eftersom pappa är borta blir det tjejkväll för hela slanten med allt vad det innebär.
Farmor har hunnit titta förbi idag med, kul att träffa henne en stund med. Men usch vilket väder vi har här idag! Det regnar ju för tusan!! Jag vill ju ha vår!! SOL!! Vart har du tagit vägen?!
Jag får nog allt ta och sitta och vänta snällt vid mitt fönster och fortsätta att hoppas på att det fina vårvädret ska komma. Även om det verkar dröja innan det hittar hit...
Farri har bokat biljetter nu för hemresan, så den 8de april kommer hon sätta foten här hemma. Något att se fram imot i det här skit vädret. Och när Farri kommer hem blir det Harry's , oh ja! Man längtar ju bara ännu mer efter partyprinsessan då.
När jag ändå alltid är igång att gnälla på vädret kan jag ju fortsätta på det spåret och berätta att en polare till mig var så snäll igår och berättade att han satt på Lanzarote och drack en öl i shorts och hade det bra. Ja , tack för den! Kul för honom då... 
Nej men helt seriöst, va lite kul att få ett sms så där bara för att tala om det. Hoppas att han får en trevlig semester!
Det blir nog min tur någon gång i framtiden, det är bara att vänta och se.
Nej men hörrni , nu ska jag gå och vara lite social igen.

Later! 

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0