I'm tired!

2009-03-22 @ 08:34:19
God morgon på er alla!

Usch vad jag är trött idag, gjorde tabben igår att sitta här till 4 i morse. Inte speciellt lyckat med tanke på att min pappa kommer och väcker mig ch säger att jag måste ge vovven mat och gå ut med honom. Det positiva är väl att det är fint väder idag än så länge. Förhoppningsvis håller det i sig tills lite senare idag så man kan sitta och slumra ute i solen. Sen är det städning som står på schemat idag, innan lilla mamma kommer hem. Hon spenderade sin lördags kväll i sin hemstad, hälsade på mormor och gick ut med en vän. Hoppas hon ringer snart så jag får höra lite skvaller om kvällen.
Så hon lär nog vara rätt slut idag, och med tanke på hur det ser ut nu så kommer hon nog känna sig ganske uppgiven om hon kommer hem och ser detta. Så det är bara att sätta fart. Så fort jag har fått i mig mitt moron kaffe. Så jag hinner vakna.

Hoppas hon inte bestämmer sig för att komma hem tidigt idag bara. Det skulle kännas lite jobbigt.
Senare idag får vi helt enkelt se hur det blir, ser inte ljust ut för tillfället. Vet inte ens om jag själv har någon lust, det beror på vädret.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0