Going back to the 50's

2009-03-05 @ 08:18:45
Satan i gatan vad jag skulle vilja leva på 50-talet då kvinnor verkligen var kvinnliga, med för jäkla härlig musik och fina bilar!
Men nej , så är ju inte fallet...
Hur som så har jag bara haft lite 50's musik i öronen ett tag här nu.Och ja , jag har blitt kär.. tänka sig. I musiken menar jag nu alltså, Ella tolka det rätt ;)! Okej då , kanske till och med lite , eller ganska så i han med stort H.
Men sånt ändrar sig , så det är bara och vänta och se. Man ska inte ropa hej för snabbt.

Guuuuuuud vad jag längtar efter sommaren nu! I alla fall våren, vart har du tagit vägen min vän?!
Nej , nu är det nog dags för att stoppa in en maskin tvätt och diska.

Talk to you later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0