Arbetslös och jävlig

2009-03-08 @ 07:52:02

Det är så svårt att skriva ett cv tycker jag! Nu har jag ändå fått hjälp av tessan, har fått hennes mall så jag skriver dit mina erfarenheter och så vidare. Men ändå! Jag har i princip ingen arbetslivserfarenhet, med tanke på att jag aldrig nästan har sommarjobbat eller så.Jag har alltid velat vara ledig på sommrarna.
Nu kanske man ska börja tänka efter lite.
Men jag får ju ingen erfarenhet om jag inte får något jobb.
Plus att det börjar bli jäkligt jobbigt att sitta hemma dagarna i ända.

Usch , så ska man på smink parta som jag inte alls känner för måste jag erkänna.Det är ju inte som att jag har några pengar att shoppa någonting för ;P.

Later!


Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0