Update

2009-01-05 @ 14:22:28
Evigheter var det sen jag skrev! Hur vart det med bättringen?!

 Hur som så är julen och nyåret avklarat.En bra start på det nya året blev det ju inte heller. Slutar med att jag och kärleken min börjar bråka och bestämmer oss för att vi inte alls kan kommunicera med varandra och bestämmer oss för att gå skilda vägar. Lyckligtvis hamnade vi på samma krog samma kväll och jag tar tjuren vid hornen och går fram till honom för att försöka ställa allt till rätta.Bara för att man är arg behöver det inte gå så drastiskt till. Nej nej , och som tur är löste det sig till det bättre.Nu är det bara lite vågor av ångest som skvalpar över en till och från som det kan göra efter ett "större" bråk. Det är lätt att vara efterklok och tänka på vad man borde ha sagt och gjort.

För övrigt har helgen vart bra. Vart ute med kompisar , fikat och vart ute lite till. Och hade en riktig mysdag med Baby igår.
Ikväll blir det utgång igen med lite folk och förhoppningsvis kan jag kila hem till honom efteråt och krypa ner i en uppvärmd säng. I hope so! Håll tummarna för min skull!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0