Stanna eller dra?

2009-01-15 @ 19:14:33
Nu har jag fått ett ryck och vill flytta jag med. Jag har ju inget som håller mig kvar i den här lilla hålan!Eller har jag det?Mina vänner är jag inte rädd för att mista, dom vet jag finns där i vått och tort. Nej , inte för att jag tar dem för givet. Utan det bara är en sån vänskap mellan oss, enligt mig. Det är iaf så jag ser det. Och det behöver ju inte vara för all framtid, utan kanske bara ett eller två kanske tre år?! Jo , ta tag i saken ska jag iaf göra. Jag börjar ledsna på miljön här. Jag behöver ombyte och sluta att gå och klaga hemma över att allt är så tråkigt och att det inte händer något nytt. Jag får väl för tusan skapa mig något nytt. Hur svårt det än kan bli ska jag fixa detta. Jag är bestämd!

Pratade med Linda idag , stackarn har blivit sjuk och ligger i skvde utan någon vän som tar hand om henne. Kanske en nackdel med att flytta långt.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0