PirrPirr

2009-01-20 @ 11:19:15
Mysfaktorn var hög igårkväll.  Åh ja!
Pirr pirr...

Jag har egentligen ingenting att berätta för tillfället, jag sitter med spänning och väntar på ett samtal från en kompis som är på mödravårdscentralen.Jag vill veta hur det har gått!!NU!!
Jag skämtade med henne om att tänk om hon skulle få tvillingar , två på en gång liksom. Haha men det var inte populärt , nu när hon ändå är förstföderska.
Men allt lär nog gå bra, jag håller tummarna.

Gud vad jag längtar tillbaka till lördagen, det var så fruktansvärt kul! Jag vill göra om'et på en gång! Nu , helst...
nej du, nu ska jag bara ta det lungt och ligga och läsa lite .. as usual!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0