Nästan tisdag redan

2009-01-19 @ 16:03:45
Det här är nästan pinsamt men... Jag gick upp för tå timmar sen!! Hur sjutton kan man sova så länge? Jag förstår inte, jag var inte ens uppe länge inatt.
Men men , hur som så är jag vaken och pigg nu.Kanske dags att börja göra sig i ordning snart. Städat har jag hunnit med och gjort idag i alla fall.
Måste nog ta och höra av mig till honom snart så jag vet hur det blir senare.
På torsdag har jag fått lite att göra, ska hem till lilla mormor och hjälpa henne med diverse saker. Blir till att stanna kvar där över natten.Lite ombyte av miljö kan vara skönt med, istället för att gå hemma bara. Sen får vi se om det blir utgång på fredag med, iofs är det bara måndag ännu. Så man vet aldrig hur planerna kommer att se ut.

Nej nu blir det till att hoppa in i duschen!
Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0