Helgens Bravader

2009-01-11 @ 12:29:25
Jaha , så då är man singel igen då. Nej , jag klagar inte. Med tanke på att det inte var så bra mellan oss så var det här till det bästa.
I fredags var det ju invigning, men det slutade med att jag , mamma och pappa, Lelle och Linda satte oss på baren bredvid och drack några öl. Där sprang vi på några kompisar som vi inte träffat på ett tag , så det var kul. Vi drog sedan vidare till en annan krog, där vi nu för tiden brukar vara. Lungt och skönt! Med massor av dans. Mamma drog hem tidigare än oss andra.Men resten stannade kvar och hade det trevligt.
Lelle fick ju för sig att hon skulle fixa "ragg" åt mig där.Jag kan absolut inte klaga på detta, med tanke på att man har haft ett öga på killen ett tag.Slutade med att jag satt och pratade med honom resten av kvällen.Väldigt trevlig kille.
Sen igår pratade vi i telen några gånger, Lelle är bra att ha ibland faktiskt haha. När inte jag gör något tar hon tag i saken i egna händer.

Igår blev det lite mys hemma hos Linda med Disney , chips och cola. Sen var tanken att vi skulle dra ut men det blev inte så heller. Utan vi träffade på en gammal kompis och stod och snackade med henne ett tag, sen blev det bussen hem och bums i säng.

Nu är det söndag och vad allt det innebär. Mys i mängder. Film , soffa och filt. Härligt! Det kunde ha vart ännu bättre iofs. Men man får väl inte klaga , jag lever ju iaf.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0