God morgon god morgon

2009-01-08 @ 10:48:10

God morgon God morgon!
Herregud , nu måste jag börja ställa klockan på morronen så jag kan börja få lite rutin på livet. Jag sover ju bort halva dagarna. Man blir så seg av att bara gå hemma. I morgon tänker jag börja med det.
Hela dagen igår gick åt på att göra ingenting kändes det som.Och ändå blir man fruktansvärt trött.
Nej, nu måste jag försöka få tag på jobb!Jag kan inte knata runt hemma så här längre.

I morgon är det fredag och då ska man till en vän som fyller år.Känns så surt att man verkligen inte har ett öre så man kan varken köpa present eller följa med ut. Iofs så orkar jag ändå inte åka in till stan, men iaf. Om man skulle ha ändrat sig skulle det vara skönt att kunna ha den möjligheten, men icke sa nicke.
I morgon är det även invigning av den nya studion, så ditt ska mamma och pappa.Pappa är dock inte så glad över att jag inte följer med. But hey, vad ska man göra?!
Juste! Jag fick en skit söt "strandväska" av dom igår, med pinupor på! Dom hade tänkt slänga den, men nej nej. Jag tycker om sånt , så pappa kom hemsläpandes med den.Plus en annan mojäng som jag inte fattar vad han ska ha den till. Ni vet , en sån där liten motorcykel eller moppe eller vad man nu vill kalla dem för. Jag har då inte den blekaste.
Mamma var väl inte så glad över detta , då hon tyckte att han kunde köpt en dammsugare till henne istället för en liten skit sak. Haha stackars lilla pappa vad han råkar ut för ibland. Bo med två kärringar kan inte vara lätt!

Later!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vilken nice blogg du hade :)

Ja, jag tänkte att jag skulle göra ett försök och börja tatuera, lite dyrt såhär i början att få ihop alla grejor bara :/

Ha det fint!

2009-01-08 @ 13:52:37
URL: http://callmejen.blogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0