Fredag,lördag och söndag

2009-01-18 @ 13:20:40
Jag har haft en ganska lugn och skön helg med allt vad det innebär.I fredags var jag hemma med lilla mamma och kollade på Let's Dance. Jag höll på att garva ihjäl mig när han programmledaren drar ur sig en kommentar som" det spelar ingen roll vad man går igång på, bara man går i gång på nått". Nu så här kanske det inte låter så kul men då var det de.Gick och la mig i tid och somna som en stock.

Igår åkte jag hem till en kompis och fikade på dagen och snackade en massa skit, sen bar det av hemmåt.
Försöka hinna med att stressa i sig maten samt hinna göra sig i ordning innan Lelle skulle komma över och pimpla lite vin innan det bar av till krogen.
Ganska lugn kväll där med , sen iaf kom han med sina vänner och vi fick det riktigt trevligt. Slutade med att v följde med på"efterfest" hem till några. Satt där ett tag och bara hade det mysigt.Sen var det att ringa taxi och åka hem. Kom inte hem förns 4 halv 5 någon gång. Annars brukar det vara så att jag gärna vill åka hem i tid så man orkar med dagen efter också. Men nej, självklart ínte igår.

Hur som så mår jag ändå ganska bra idag, lite snurrigt i huvudet men annars är det fint.
Idag blir det bara att ta det lungt och mysa hemma, får se om kanske kan locka över karln, vi får se vi får se..

Nej du, nu ska jag hoppa i badet och fräscha till mig lite.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0