Fredag hela veckan

2009-01-14 @ 12:04:55
Redan onsdag... Herregud vad tiden går fort! Klockan är redan tolv med. Har verkligen ingenting att göra på dagarna.
Tiden bara flyter iväg. Känns som att jag har fredag hela veckan, förutom festandet då.. Så kanske söndag hela veckan?
Jag har blivit en riktigt bokmal under julhelgerna och fram tills nu..Fortsätter gör det med givetvis. Har fått låna massa böcker av Farrigumman. I love it!
Så det ända man gör på dagarna är att ligga och läsa , glo på film/tv, städa och dricka en jäkla massa kaffe och te.Förstår inte hur jag igentligen klarar av detta.
Jag känner redan nu att jag skulle vilja åka upp och hälsa på henne, bara få komma bort från allt och umgås med min vän.
Men det får blir när man får pengar.

Det börjar äntligen gå åt rätt håll, det är sol och skönt ute! Jag är överlycklig!Skönt som tusan.

Nej nu är det dags , med lite whitesnake i lurarna och städa till min lilla mamma så hon har det mysigt när hon kommer hem från jobbet. Tack och adjö!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0