Die Die Die My Darling

2009-01-09 @ 11:12:01
Herregud vilket jävla tjaffs det blev igår! Tänker inte gå in på detaljer men kan ju säga att folk är bra korkade!Nej fy sjutton vad jag tycker illa om dom människorna för tillfället.

Men men hur som , så kommer väl Linda och Fredrik hit på lite kaffe om ett tag.Det blir trevligt!
Och senare ikväll ska jag träffa Lelle och Linda och göra någonting , vi får se vad ;)...
I morron tänkte jag testa på att göra cupcakes!och bjuda över lite testkaniner så får man se om det går att äta.
Ikväll blir det ju även invigning av nya studion, hoppas mamma och pappa får kul. Och jag hoppas att mamma inte kommer känna sig bortkommen och ensam. Jag skulle kunnat följa med om det inte vart för allt igår. Nu har jag faktiskt ingen lust att träffa människan alls.Tror att det bara blir värre då, speciellt med tanke på att jag inte alls är glad på honom. Nej det får nog vara.Vi får se hur allting slutar... jag tänker då inte lägga ner någon större kraftansträgning på att göra allting bra. Nej, det får vara för min del i sådana fall.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0