Cherry Cherry Boom Boom

2009-02-27 @ 13:40:18
Tack än en gång Ella för den fina designen! I loooooove it !!

Fredag dag nu då alltså... Och bra är det inte , krampar i magen och huvudvärk har jag fått på köpet med. Men men, inte dags för att gnälla än tycker jag. Blir en ganska lugn helg för övrigt.
I morron ska lilla Lelle ha inflyttningsfest, och det är ju alltid trevligt tycker jag. Träffa lite vänner som man sällan träffar. Så det ska bli riktigt kul.

Annars har det inte hänt så mycket.Inget spännande att berätta faktiskt om inte någon vill veta hur intressant det är att stoppa in en maskin med tvätt? Men det tror jag inte , va ?!

Hehe hur som ...Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0