My little sunshine

2009-04-16 @ 07:34:20

Jag förstår inte vad det är med mig, jag vaknar så tidigt. Utav mig själv dessutom.Och inte har jag hört något från jobbet som jag sökte. Börjar bli lite smått irriterad. Tänkte att jag skulle ringa dit själv idag istället, så jag vet om det är ett Ja eller Nej. Annars händer det inte speciellt mycket idag, har lovat mamma att städa för fulla muggar här hemma. Och så måste jag ta en lång promenad med vovven.

Helgen som var var ju Farri nere på lite lång besök ! Överlycklig som bara tusan var jag. Torsdagen blev det lite fika på kvällen, bara för att uppdatera om vad som har hänt och ska hända. Och fredagen blev det lite partaj.  Lite bilder från i fredags med kanske ?

     

Och denna elg kommer utspegla sig i Vaxholm hos Lelle, ska bli riktigt mysigt. På lördagen kanske lite fler kompisar kommer över och har det trevligt hos henne.

Så måste jag ju passa på och säga lycka till till Ella som ska på en arbetsintervju idag!:D!! Håller tummarna för dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: E L L A

Tackar tackar! =) Bara att hoppas på att det hela går vägen nu..ringer dig i eftermiddag!

puss!

2009-04-16 @ 08:34:16
URL: http://ellasliv.blogg.se/
Postat av: Vilja

Fin blogg :)

2009-04-22 @ 07:44:06
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: memmiz

åååå vad jag älskar din blogg :) verkligen jätte fin! Allt bra annars ?

2009-11-04 @ 16:12:48
URL: http://memmiz.webblogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0