Helt klart klockrent !

2008-09-11 @ 10:28:47

Alla som känner mig vet att jag älskar att gnälla. Det kan ju uppfattas som att jag är väldigt negativ och så vidare men nej nej , absolut inte . Inte enligt mig i alla fall . Det är alltid skönt att få ur sig lite , eller har jag fel?

I alla fall så tänkte jag se till att få ur mig min dos här och nu .
Jag verkligen avskyr höst och vinter månaderna ! Vem sjutton vill ha regn , slask och sjukdom?!  Vad ska det vara bra för?! Visst är det härligt att vårat avlånga land har alla typer av årstider , visst. Men man blir inte lycklig när man tittar ut genom fönstret och upptäcker att det är ytterligare en dag av regn och skur. Nej nej , nu har jag fått nog . ja , redan.
Hur som , i don't like it ! ;)

Hela familjen har blivit sjuka nu , jag är på bättrings vägen så det är skönt. Om bara min fruktansvärda hosta skulle kunna försvinna.  Tycker extremt synd om min lilla mamma som ligger på soffan och snörvlar.

Så vad hände i helgen? Jo det ska jag tala om! Det är så att min morbror har gift sig , så på lördags kvällen var det lite party party där. Vi åkte dit och träffade släkten och vänner antar jag att det var. Slutade med att jag blev kvar över natten. Min kusin och jag bestämde oss efter några glas vin att vi skulle ut och göra stan osäker. Så vi åker till ett ställe och börjar där , det var i alla fall planen . Jo visst började vi där , men tydligen var vi bara där i ca gurka 15 min . Sen var det vidare till nästa ställe. Vi hade så fruktansvärt kul , men vi kunde ha dragit ner lite på drickat. 
Höjdpunkten på kvällen var när min söta underbara kusin ska försvara mig , antar att det var meningen med hela grejen. 
Det var nogån snubbe där som gav en jäkligt omogen och onödig kommentar om mig , kusinen vänder sig om knyter näven och svingar upp den mot killen och prickar hakan/kinden. 
Något förvånad och oförstående hoppar killen undan och gömmer sig bakom hans kompis (som för övrigt var några decimeter kortare) och verkligen ser livrädd ut .     
Efter det höll han sig undan hela kvällen , det var riktigt klockrent!
Det var kul när man var där , är fruktansvärt dålig på att återberätta.
Hur som så mådde vi inte alls lika bra dage efter som vi hade gjort där på kvällen.
Men men , det helt klart värt att göra om!

Söndagen tillbringades med Ella och grabbsen. Helt klart en mysig söndags eftermiddag/kväll .

Later!


Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0