Tråkigt väder , inga pengar och Ellas balkong!

2008-09-17 @ 09:00:09
Oj oj , redan onsdag ! Jag förstår inte vad det är med mig , jag vaknar så jäkla tidigt nu för tiden .
Innan klockan ringer ... Det brukar inte hända ofta.
men nu har jag gjort det i en veckas tid nästan...
Skönt att man inte sover bort halva dagen i och för sig!

Idag ska jag möblera om och ha mig hade jag tänkt , behöver lite förnyelse.
Eftersom jag inte har råd att varken tattuera mig eller fixa håret på ett bra tag.
Usch jag skulle verkligen behöva gå till frissan , så jäkla slitet nu ... Och tråkigt !

Tråkigt väder är det ute med, jag blir så less på det här. Kan vi inte bara få snön så det blir överstökat!
En veckas snö kan jag stå ut med om det skulle va så att det inte blev något slask och tråkigheter efter , utan bara solsken och bad resten av året.
Jag vill ha tillbaka sommarkvällarna , när man grillar och sitter ute och myser med alla nära ch kära!
och jag får inte glömma kaffe stunderna på Ellas balkong !
Det är nog där jag har spenderat mest tid i sommar , på hennes balkong.
När jag tänker efter har jag inte vart inne hos henne speciellt mycket , utan det blir att man sätter sig där ute på balkongen med en kaffekopp och njuter av solskenet och bara snackar en massa skit .
Dom timmarna vill jag ha tillbaka , kan vi inte vrida tillbaka tiden ?

Det börjar bli lite för kallt för att sitta där ute nu tyvärr...
Äsch , får ta med sig en overall och massa duntäcken och termosen . Good to go!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0