Nu så här dagen efter...

2008-09-21 @ 15:22:15
Usch , jag mådde verkligen inte bra i morse när jag vaknade. Det var ansträngande att bara få upp ögonlocken , och när väl det var gjort  så snurrade hela världen istället. Det blev inte bättre av at min hund hade en fruktansvärt tåbira!
Vi har fått som traditon att kela och mysa extremt mycket innan man kliver upp för att möta världen.
Vanligtvis är det jätte mysigt och härligt , men inte i morse!
Eller det är klart att det var mysigt om man bortser från allt snurrande och tåbiran.

Men men , nu har det börjat ordna upp sig mer och mer.
Det känns som att det blev lyckat igår med! Satt och umgicks och hade trevligt med kortspel , dans och annat roligt.
Men det blev väldigt tidigt faktiskt .
Innan ett var alla ute.. Som sagt , jag mådde ju inte så bra så jag gick och la mig på en gång .

Idag har jag bara slummrat på soffan och hinkat i mig en jäkla massa vatten!
Min lilla mamma tvingade ut mig på en promenad i friska luften i hopp om att jag skulle känna mig bättre , och som vanligt har mamma alltid rätt.
Efter det mådde jag mycket bättre.

Nej , nu ska jag gå och göra något vettigt .

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0