Myskväll med donnan ;)

2008-09-19 @ 16:27:30
Ja ikväll blir det massa mys med film och gotti :)
Längtar mycket mycket med tanke på vilken hemsk dag det har vart !
Jag hatar att städa om jag måste , annars kan det vara ganska rogivande. Men iaf det gjorde så att jag inte han åka hem till Ella och fika idag , hon som hade bakat och haft sig! Känner mig jätte dum för det , jag får gottgöra dig en annan dag gumman! Och överösa dig med kramar i morgon som plåster på såret , vilket kanske inte är till stor hjälp egentligen.

Woho! I morron är det party med , känner att man behöver ha lite kul nu! Har ju vart utan utgång eller fest på en hel helg ! Haha nej men så illa är det inte , men det ska bli kul och träffa alla vännerna.
jag och en polare har upptäckt att vi känner väldigt få tjejer som vi umgås med , det är mest killar.
Så festerna måste ju nästan bli lite tråkiga för dom .
Nej dags att ragga upp lite brudar nu tror jag .
Om inte för deras skull så för våran ;).

Later!

Kommentarer
Postat av: robiN

jag slutar 19.00 och då skall det sovas för imorgon blir det till att jobba igen hehe

du får hälsa henne så mycket :)

2008-09-19 @ 16:33:15
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0