I want action (tonight) !

2008-09-18 @ 12:22:14
Fy sjutton vad det är tråkigt att bara gå hemma!!
Jag har tonvis med saker att göra men nu har jag suttit för länge och blivit lat.
Jo jo visst , nu är jag så där gnällig som jag kan vara.
Jag vill göra något kul , inte städa och så vidare. Nej sånt humör är jag inte på idag , tyvärr ...

Nej jag får helt enkelt sitta här och lyssna på musiken som dånar ur högtalarna. Just nu sjunger Bon Jovi ut bad medicine , jag har gått och blivit kär i den låten!
Haha Jo kom och tänka på en sak! I början av sommaren satt jag och Ella på hennes balkong (som vanligt) Och diskuterade något , och jag puckad som jag är frågar om hon lyssnar på maiden. Hon ger mig en blick som verkligen skriker ut "är du dum i huvudet eller?!" . Hon svarar lite ironisk med "Nej , jag bara sitter här med en tröja med deras tryck på överallt för att jag verkligen avskyr dom"  , då har jag totalt missat att hon har en tröja som det skriker Iron maiden på! Ibland början man ju undra om jag har huvudet med mig ...

Later!

Kommentarer
Postat av: robiN

Go´Morgon

2008-09-19 @ 06:56:49
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp allt bra med dig?

2008-09-19 @ 16:08:30
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

jo tack det är bara bra sitter på jobbet och är lite halv seg... va har du för dig då?

2008-09-19 @ 16:27:47
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0