Here i go again...

2008-09-16 @ 17:01:02
Som sagt , jag måste bli bättre på att uppdatera ! Skärpning!

Det tråkiga är att jag absolut inte har något vettigt eller intressant att berätta om i nuläget.
Hur som helst så hade jag en helt otroligt tråkig helg!
Jag och min lilla mamma var ensamma då pappa hade åkt i väg på jobb. Visst kan det vara mysigt och så , men om man inte träffat folk på en hel vecka börjar man krypa på väggarna efter ett tag.
Väldigt innehållsrik helg , eller inte ...

Ska inte klaga nu när det är en ny vecka .
Var hemma hos en polare idag och fikade , jätte trevligt.
Vet ni vad ? Jag ska på WHITESNAKE!!!!!
jag är så överlycklig så det finns inte !!
 
Nej , nu ska jag hoppa in i duschen och fundera på något roligt som jag kan berätta om nästa gång ;)

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0