Happy Happy Happy

2008-09-23 @ 15:35:39

You should name me Happy !
Snart är det helg igen !! Japp , idag är jag positiv ... Kan ju bero på vädret och  att jag har haft en väldigt trevlig dag .Och tänk! Den är inte över än!!
Men bara för saken skull så måste jag ju leva upp till det här att jag är gnällkärringen så kan jag dra till med lite sånt med ...
Jo det är så här att det kommer folk hit i morron någon gång på förmiddagen , och jag har sovmorgon till halv två! Jag hade verkligen sett fram emot att få sova lite längre i morron , men nej icke de!
Det känns riktigt surt!

Så nu är gnället gjort med..
Nej nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och njuta av vädret!

Later!


Kommentarer
Postat av: robiN

Go´Morgon

2008-09-24 @ 06:50:46
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

hejhopp va har du för dig?

2008-09-24 @ 14:03:01
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0