Fredag , gnäll och 50 tals krog

2008-09-26 @ 11:41:11
Äntligen är det fredag och sol ute , halft i alla fall.
Gårdagen var jätte mysig , förutom att jag hade skit ont i nacken och ena muskeln under skuldran .
Jag har haft problem med nacken och ryggen i evigheter , alltid fått muskelknutar och spända muskler.
Men nu är det värre än någonsin , musklerna från axlarna till nacken har blivit för korta eller dom har dragit ihop sig extremt nu .
Jag kan lixom inte slappna av alls.
Men men , nu är det fredag och jag ska inte gnälla.
Ikväll ska vi ut och göra den stora staden osäker!
Tänkte testa och gå till en 50 tals krog vi har fått nys om , problemet är bara att vi inte vet vad den heter eller är helt säkra på vart den ligger.
Om det skiter sig får vi väl dra vidare , och om jag känner alla rätt så kommer vi nog hamna på det gamla vanliga stället man kan hitta oss på.
Billigt och bra!
Nej nu är det dags för kaffe , update kommer!


Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0