fan för shotsen!

2008-09-27 @ 12:46:04
Usch vad jag var extremt gnällig igår på allt och alla.
Lite utbrott då och då under kvällen , men men nu är en sån där hemsk dag gjord och man tycker ju att det var det för den här månaden!

Hur som , så slutade det med att jag och två polare drog ut i alla fall , vi hamnade på ett förkrök ställe med en massa folk , det spelades bara klassisk gammal rock  . Så jäkla mysigt ställe , och shotarna rullade in en efter en (vilket egentligen inte var så bra och det kommer vi till) så efter ett tag var vi glada och lite runda under fötterna , i alla fall jag.

Efter att vi suttit där i någon timme eller så drog vi vidare till det gamla vanliga stället , och snyggvakten var där! Haha jag hade mitt ögongodis där och blev tusen gånger gladare än vad jag var innan vi gick dit. Det visade sig att ena polaren kände honom och vi fick hoppa före i kön , yeah i like that!
Väl där inne spelades endast skit musik på hela kvällen , men jag försökte verkligen hålla humöret uppe och dansa bort alla bekymmer .
Men till slut var det bara att inse att det blir inte bättre än det här , så vi bestämde oss för att åka hem.
När vi ska åka därifrån ringer min lilla mamma och frågar vart jag är , och jag talar om att jag är på väg till tunnelbanan för att kunna ta tåget.
Hur som så slutar det med att jag ringer upp x antal gånger och är flyförbannad och skriker i luren mot henne och kallar henne och hennes vänner för det ena och det andra.
Vilket jag skämms något otroligt för idag , en hon verkar inte vara så arg på mig nu  Jag har bett om ursäkt flera gånger och även till min lilla pappa som fick sig en känga med .

Det är bara att lära sig , jag ska inte drick en jäkla massa shots ! Jag blir dum i huvudet! Varför lär jag mig aldrig?!

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0