Trash it trash it you know they're only toys!

2008-11-07 @ 11:31:28
Haha , det här börjar ju bli ett skämt ! Kan man vara så här dålig på att uppdatera ?!
Jag skulle gärna vilja lova att jag ska bättra mig , emn jag är nog inge vidare bra på att hålla det om jag ska vara ärlig.. Allt jag kan göra är att försöka.

Hur som så har jag hunnit med att gå på disturbed med donnan , utgång , vart grinig , spontan utgång och ännu mer grinkärring , frissan.

Disturbed var ju helt klart bäst! Men om jag ska vara helt ärligt var jag mer peppad att se SHINEDOWN! I love them! Röst mässigt går det ju inte att jämföra med Disturbed men satan , jag är ännu mer kär i dom nu! Så jävla bra! Roliga på scen , och den rösten kan få mig att sväva på moln i år framöver! 
När Disturbed kom ut på scen kändes det som att energin hade flygit ur mig , men på slutet kom jag åter och det var röj! Haha så jävla sköna snubbar som posar mod alla kameror!
När dom var klara på scen , blev publiken lagom besvikna och tvingade ut gubbarna på scen igen. Ja , äntligen , dom körde Down with the sickness! FUCK YEAH!

I lördags blev det spontan utgång med vännen min . Hon körde med att det inte fanns några som ville ut och alla var så jäkla tråkiga. Ja , precis som jag gjorde mot henne en gång förut .. Då var det bara att pallra sig ut , och faktiskt så hade vi jäkligt kul!
Träffade på lite otippat folk men det var väl okej  ändå.
Men det här kändes sjukt , hon fick ragg , och jag tyckte att jag kände igen honom men kunde inte placera människan . När krogen stänger och vi sitter utanför och försöker komma på vad som ska hända härnäst kommer han fram till oss och vi börjar diskutera vart han kommer från . Ja , jag gissar rätt ... mitt ex polare , yey!
När han får reda på att vi känner honom blir lill killen macho ! Haha herregud vad vi garvade åt honom efter att han gått !

Jag ringer och väcker honeybunch vid halv 4 på morronen och bjuder in mig själv på natt kaffe , ja men självklart det fick jag ju . Därr satt jag tills aby kom hem vid 5 på morronen .
Stackars henne kan jag tycka så här i efterhand .

Juste jag får inte glömma att gratta min glambrud till körkortet! Nu längtar jag tills sommarn och ROADTRIP! Och bara GLAM som pumpar ur högtalarna!

"I created the sound of madness wrote the book on pain somehow i'm still here to explain that the darkest hour never comes in the night you can sleep with the gun when you gonna wake up and fight....... for your self "
 


Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0