You're simply the best

2009-03-16 @ 10:02:23

Vädret ser inte ut att bli bättre än så här... Vädertjat! Japp, men det är en otroligt viktig energipelare.
Jag kom och tänka på en sak, jag kollade på Sanningens ögonblick igår kväll och så ploppar frågan "Är du besviken på dina föräldrar" upp och människan svarar ja. När hon sedan skulle förklara varför hon var det blev det inget sammanhängande med frågan , tycker i alla fall jag. Jag fick mig en tankeställare där, jag kanske inte håller med om allt mina föräldrar har gjort för val genom uppväxten men samtidigt så har dom alltid velat mitt bästa. Dom har alltid försökt göra allt för att jag ska ha det bra , och om det har strulat till sig har dom funnits där och hjälpt mig fixa till missarna. Jag har alltid haft mat på bordet, dom har alltid hämtat mig och åkt med mig kan man säga om det har vart något. Varje nyår hämtar dom och lämpar av. Jag kan verkligen inte klaga. Dom finns där i vått och torrt, och det kommer dom nog alltid att göra. Jag kan inte ha det bättre...
Och nu verkar det som att solen vill bryta sig fram genom molnen, ljusare blir det. Så snart blir det en promenad med lilla vovven. MYS!

Later!


Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0