Jobbig morron..

2009-03-19 @ 08:42:32
God morron på er!
Usch , jag har så där mycket att göra idag. Bara tråkiga saker med... Men jag har kommit en bit på väg så det är ju skönt. Och än så länge skiner solen till och från, när inte ett molnjävel förstör utsikten för min lilla vän. Förhoppningsvis kan man sätta sig ute och mysa idag, kanske till och med plocka på sig lite färg i ansiktet. Det är verkligen ett skämt hur blek jag är, ser ju ut som en levande död. Nej det här är icke bra. Bättring tack!
Jag måste sätta mig och skriva punkter för mina samtal också, jag är en sån där som glömmer ett x antal frågor som man måste ha reda på. Kommer alltid på det när man antingen lagt på luren eller gått därifrån. Så vågar jag inte ringa upp igen för att jag är så feg.
Så det ska jag ta mi tid med här snart.


Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0