Fredag morgon

2009-03-20 @ 07:02:20
God morron på er!
Usch vilken konstig natt jag har haft. Vaknade vid halv fyra i morse av att jag drömde konstigt. Sen var det skit svårt att somna om, och efter det vaknade jag här igen för en halv timme sen. Känner mig inte alls utvilad måste jag säga. Jag är på sånt där myshumör idag , önskade nästan att han var där när jag vaknade så man kunde krypa närmare. Men nej , inte det heller. Hur som så är det fredag idag och humöret är på topp.. Än så länge. Blir utgång ikväll med. Innan vi drar ut ska vi hem till en polare som precis har flyttat och kolla in lägenheten. Ska bli riktigt roligt faktiskt.
Men innan dess ska jag bara ta det lungt .. så det tänker jag börja med nu.

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0