Ella kolla hit och förstå piken ;)

2008-09-24 @ 17:11:03
Åh det är så härligt väder ute , jag blir så lycklig !!
Fruktansvärt härligt . Nu är ens vecka gjord , så i morgon blir det helg ... Och jag får inte glömma sovmorgon!! Det gör mig ännu lyckligare .
Jag och honeybunch är bjudna på middag i morgon med , det ska bli riktigt mysigt . Då kommer jag äntligen få se bilderna från helgen med! Som jag har längtat efter det!
En annan grej jag längtar något otroligt efter är Ellas kladdkaka!
Jag blir tokig om jag inte får en bit snart , hela veckan har jag gått och sucktat efter det! Abstinens så det skriker om de..
Fredagen hade jag änkt att jag skulle ut och göra stan osäker ...
Självklart med min honeybunch !

Later!

Kommentarer
Postat av: robiN

fan va najs då :)hmm jag sitter på jobbet och tråkar :(

2008-09-24 @ 17:25:07
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0