Why can't this be love...

2008-10-11 @ 17:01:10
Till och börja med ska jag berätta att snyggvakten inte var så jäkla snygg i alla fall ...
Jag fattar inte hur man kan ha så fel om en människa! Jag skulle gärna vilja skylla på att jag var dräggfull i lördags men tyvärr så blev det inte mycket alls den kvällen. Så den ursäkten kan jag inte ha..
Han var inte alls som jag trodde , mer olika människor får man leta efter!
But i aint crying ;)...
Nepp , inte alls..
Igår blev det en spontan utgång med lite folk, satan i gatan vad roligt jag hade. Det var länge sen man var så freaky!
Krogen vi var på hade en "strippstång" som man kunde shaka mot . Jag och ena bruden i sällskapet gick ju självklart upp och visade vad vi kunde , och jäklar så kul vi hade!
Men det blev en tidig hemgång och det var i och för sig skönt , sen var det inte så illa att vakna upp med en massa mys på morgonen.
Yeah , i'm happy - you should name me happy- jepp jepp!
Ja , så nu år ni tycka vad ni vill .. Men om en person får mig så här glad och pirrig , ja då tänker jag inte ge mig i första taget !
Och nej , som ni förstår , så är det absolut inte vakten.
Y'all know him ;).
Det är allt ni får veta för tillfället , tills jag vet mer själv i varje fall.
Ska försöka få träffa honom ikväll , and we'll see how it goes ...
Herregud , är jag kär eller ?! 

Later! 

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0