En hel vecka har gått

2008-10-03 @ 10:54:32
Jag har ju berättat om fredagen och mitt lilla utbrott. Så det behöver vi inte gå in på nu...
Men i alla fall så i Lördags var jag bara hemma och kollade på tv med min lilla söta mamma , och jag fick verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna! Det var riktigtlänge sen jag var så fruktansvärt trött. Slutade med att jag gick och la mig innan nio om jag inte minns helt galet fel.
På söndagen träffade jag Donnan och Honeybunch , vi var ute och gick på promenad. Skit mysigt , det var ju så himla härligt väder.

Nu har det gått ytterligare en vecka och jag är fortfarande lika dålig på att uppdatera, men ska försöka skärpa mig på det och uppdatera mera.
I veckan har det inte hänt något speciellt.
Idag ska jag bara vara hemma med min lilla mamma och äta gott och ha det mysigt . I morgon ska jag ut med tjejorna , ska bli riktigt kul.
Ringde en polare och tjötade på henne som sjutton om att hon skulle följa med i morgon , hon är så jäkla rolig när man går ut . En riktig partypingla! Så att förhoppningsvis övertalade jag henne lite mer. Hur som så skulle jag få svar ikväll om hon skulle med ut eller inte.

Innan utgången i morron ska jag på massage , ska bli så otroligt skönt! Förhoppningsvis kan hon massera upp knutar och spända muskler så jag kan slappna av lite mer.
Och slippa ha så jäkla ont hela tiden.

Jag är ju ledig torsdagar och fredagar , och den här veckan hade jag tänkt att jag skulle rensa upp en massa papper och skit som bara ligger och skräar i lådor och diverse.
Jag gick upp i tid igår och skulle sätta igång efter morgon kaffet hade jag tänkt , men nej ... Som vanligt när jag sitter för länge blir jag skit seg och lat. Sitter där jag sitter helt enkelt , eller framför den här skärmen.. Idag har jag inte heller tagit mig för något att göra .

Men jag har lovat lilla mamma att städa och tvätta idag , så det är väl bara att sätta igång med det antar jag.
Kan vara skönt att få något gjort och när man väl är igång kanske man kan ta itu med papprena. Skulle behöva åka ner till centrum och fixa pärmar till alla viktiga papper , men det får jag nog ta i morgon när jag ändå är där nere . Orkar inte hålla på att fixa mig i ordning idag , det är jag på tok för lat för.

Jag skulle vilja ha en massa pengar så jag kan tatuera mig mera eller göra något roligt med håret. Det är värdelöst att inte ha några pengar. Tur som det är har jag snälla föräldrar som man kan låna av när man ska iväg på saker eller bara har väldigt dåligt med pengar ett tag framöver .

Har bestmt mig för att jag ska ta tag i körkortet nu efter julen här med , tänkte på en intensiv kurs . För jag har ingen självdiciplin att sätta mig hemma och plugga till det. Eller att fixa gillinge heller för den delen , så de passar nog bättre om jag sattsar på intensivkursen.

Nej nu har jag suttit tillräckligt vid datan för ett tag .

Later!


Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0