Update...

2008-10-20 @ 08:29:46
Jaha så ytterligare en vecka har gått sedan senaste updaten ...Men vad ska man göra ?
Idag är det tråkmåndag ... Ska i och för sig  hem till Baby sen men ändå ..
Jag var inte så trevlig att prata med igår märkte jag.
Jag är inte svartsjuk av mig , vill jag gärna tro i alla fall , men jag har märkt att jag har väldigt svårt att lite på folk och kanske därför kan uppfattas som svartsjuk .
Allt jag vill göra är bara att förhindra att jag står där och ser dum ut eller blir sårad.
Automatiskt förstör jag hela skiten , helt själv...
Men men , det ordnar sig.
Jag får helt enkelt sluta vara så förbannat löjlig.


Helgen har vart så där , fredagen blev skit helt igenom...
Lördagskvällen var kanon, var så jäkla kul! Vi drog ut ett ganska stort gäng till ett ställe och dansade.Dom spelade gamla låtar och vispexade oss riktigt ordentligt. Endast för att vi inte kände för att stå och lyssna på dunka dunka och försöka vicka på rumpen. Nej , så vi hade riktigt kul ...
Åkte hem ganska tidigt ändå , och jag (fy skam) kunde knappt hålla ögonen öppna på vägen hem .
Igår sov jag till 16.00 , så min pappa kommer in och väcker mig , tydligen fick jag inte sova längre .. nej nej , jag skulle upp och käka middag ...
Jag verkligen avskyr att sova så länge , hela dagen blir så knäpp! Så helt plötsligt är det kväll och man måste hoppa i säng för att orka upp morgonen efter .


Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0