Snyggvakten!

2008-10-05 @ 14:35:05
Oj oj oj vilken kväll jag hade igår!

Kunde inte ha blivit mycket bättre! Tanken var ju att brudarna skulle dra ut tillsammans , men så blev inte fallet.. Utan det slutade med att vi hookade up med några polare och deras polare och hade det mysigt hemma hos dom ett tag. Först var det väldigt struligt med vart vi skulle dra , slutade med att dom okända personerna fick bestämma . Vilket var lyckat faktiskt.

Vi satte oss på bussen för att röra oss mot målet , när vi kom dit blev jag överlycklig! Jag hade hittat mig ett ögongodis för kvällen , jo precis , vakten var så sjukt jäkla het så det finns inte! 
Vi spande lite så där på varndra och gav lite roliga kommentarer så fort vi gick förbi , fick betala med en kram för att jag knata in och ut så mycket till slut.

När dom hade släppt in för mycket folk  så bestämde vi oss för att dra vidare till nästa ställe , men innan det han vi byta nummer . Jag hade en tursam kväll igår kan man säga !
Nästa ställe var underbart , vi bestämde oss för att börja där nästa gång. Sjukt jävla mysigt!
Sen blev det fyllekäk och bussen hem , kom hem vid 04 -04.30 någon gång ...
Så jag är något sliten idag! Inte för att jag drack utan för att jag klarar inte av att vända på dygnet så där.

Meningen var att jag skulle käka lunch med snyggvakten idag men jag kan knappt sitta upp rakt utan att somna.
Så förhoppningsvis har han tid i veckan , så jag kan få en dos av ögongodis.

Och jag som tyckt att vakten är snygg på stammisstället , och det är han i och för sig , men inte i närheten av det här.
Som sagt , min lycka är gjord den här helgen!
Förutom vakten fanns det något mer ögongodis på det där stället , jäkla snygga brudar har jag inte sett på länge!

Nu ska jag göra något vettigt , käka frukost och sätta igång med papprerna .
Ringa Ella och skvallra om gårdagen är ett måste med ;).

Later!

Kommentarer

Skriv en liten rad =):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0